18.12.2014

[RECENZJA] - Książka "Violetta.Supertesty"

Parę dni temu wchodząc do pokoju, zobaczyłam na moim łóżku paczkę od Disneya (zawartość od AMEETU), która była z moim imieniem i nazwiskiem oraz adresem. Szybko ją otworzyłam i zobaczyłam ... książkę "Violetta.Supertesty". Ogólnie wiedziałam że ją otrzymam, ponieważ dostałam taką wiadomość. Zapraszam do recenzji :)



WYDAWNICTWO: AMEET
CENA: OKOŁO 20 ZŁ 
MOŻNA KUPIĆ W - SMYKU

Okładka, jest zachowana w dodatkach z trzeciego sezonu. Duże wyróżniające się zdjęcie promocyjne, ładnie się prezentuje. W książce pojawiło się jak sama nazwa wskazuje, strasznie dużo testów, w różnej kategorii. Ale quizy to nie wszystko! Przeczytać można również inne ciekawe artykuły, książka ma w sobie także odrobinę rozrywki. 



Jednak najbardziej mnie spodobały się strony, gdzie do każdego koloru włosów były dodane różne opisy. Na przykład: Blondynka - blond + czerwień = perfekcyjny wygląd. W książce, jest także dużo cytatów sławnych poetów. Pozatym chciałabym dodać, iż książka ma na prawdę ładną i delikatną grafikę :)

Bądź taka, na jaką chcesz wyglądać - Lewis Carroll, "Alicja w krainie czarów".



PODSUMOWUJĄC ... Książka SUPER TESTY VIOLETTA jest bardzo rozrywkową i wyjątkową książką. Wszystkim ją szczerze polecam! I oceniam ją 10/10. 

MACIE JUŻ JĄ? JAK WAM SIĘ PODOBA KSIĄŻKA I RECENZJA?

2 komentarze :

  1. Przydatna recenzja ;) Zachęca do kupienia książki :D Chociaż nie wiem, czy się na nią skuszę :) Po przeczytaniu twojego opisu z pewnością jestem do niej przekonana ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna i ciekawa będzie na pewno na ponure dni.Za 2 dni zobaczę ją od środka bo moja mama kupiła ją przez Allegro.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka