06.12.2014

[RECENZJA] - Kalendarz "Violetta" na 2015 rok

Zaplanuj cały rok z Violettą! Już teraz możesz wszystko zaplanować, dzięki super kalendarzowi "Violetta" na 2015 rok. Niedawno dostałam go i chciałabym go dzisiaj wam przedstawić, czyli zrecenzować :) Rozwińcie posta!

Najważniejsze informacje dotyczące książki 
Wydawca : AMEET 
Okładka : Twarda
Strony : 128
Cena : około 20 zł

Zacznę tak jak zawsze, standardowo od wyglądu książki. Kalendarz przyciąga oko, jego barwa to fiolet - ulubiony kolor naszej bohaterki Violetty. Towarzyszące dodatki książce, sprawiają iż tekst czyta się lepiej. Praktycznie na całej okładce, widnieje zdjęcie promocyjne z drugiego sezonu. Wszystko jest estetycznie wydane, nie ma żadnych "wpadek" ;) 


Następnie przejdę do najlepszej części, czyli do środka. Na pierwszej stronie jest miejsce na podpisanie książki swoim imieniem i nazwiskiem. Kolejne strony poświęcone są nam. Mamy miejsce na nasze imię i nazwisko, pseudonim czy też numer telefonu. Potem przechodzimy już tak na prawdę do sedna. Pisząc to mam na myśli planowanie dnia. Każda strona posiada napisaną datę i wykropkowane pole na nasze zapiski. 



W użytku książka sprawdza się idealnie. Strony są gładkie, a takim "bonusem" są różne przypisy, cytaty itd. 


JAK WAM SIĘ PODOBA RECENZJA? MACIE JUŻ KALENDARZ?

9 komentarzy :

  1. Nie mamy:/ Ale fajny, kup mi taki, BFF;** XD XD XD
    MILA♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe może będzie w konkursie ^^
      buźki Ania ;)

      Usuń
    2. Hehe:D Wejdź na aska plose^^ ;**
      Buźki, Twoja Droga Mila♡
      PS. TWOJA BFF;** XD XD XD XD

      Usuń
  2. Disney ci go dal -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, owszem otrzymałam go od Disney i nie rozumeim twojego oburzenia :)
      buźki Ania :*

      Usuń
  3. Hah fajny ale obawiam się że mnie nawet 10 kalendarzy nie pomoże w organizacji czasu :D roztrzepany ze mnie człowiek :D ale recenzja super :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo XD zawsze planuje i jakos nie wychodzi :D
      Buźki Ania

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka