16.12.2014

[RECENZJA] - Kalendarz ścienny "Violetta"

Powolutku, małymi kroczkami, rok 2014 się kończy Zapewne nie tylko w moim pokoju zawisł kalendarz. Jak dla mnie kalendarze pomagają tyle, iż możemy na nich wszystko zapisywać, np. ważne daty, urodziny :) Tak jak już się możecie domyślić, przychodzę do was z recenzją kalendarza ściennego, zapraszam ciekawych!


Producentem kalendarza "Violetta" na 2015 rok jest firma AMEET. 
Kalendarz jest w cenie 25 - 30 zł, posiada 12 stron. 

WYGLĄD
Sam wygląd kalendarza jest bardzo przyjemny, na okładce powitała główna bohaterka serialu czyli Violetta. Kalendarz, wyróżnia się swoją niesamowitą i kolorową grafiką. Jest duży i w użytku poręczny. Jednak dla mnie chyba największym plusem, jest to, iż na każdy miesiąc jest inna postać. W lutym na przykład będzie Maxi, a w kwietniu Ludmiła. Firma AMEET o niczym nie zapomniała. Kalendarz jest specjalnie "zbudowany", bo bez większego problemu zawiesić go na ścianie.



W UŻYTKU 
Mi osobiście kalendarz pomoże na tyle, że o żadnym ważnym wydarzeniu dla mnie nie zapomnę. Już zapisałam kiedy będzie Violetta Live, moje urodziny i tak dalej. Jak widać na poniższym zdjęciu, zaznaczyłam datę swoich urodzin. Produkt przypadł mi jak najbardziej do gustu, miło mi się będzie z niego korzystać. Kalendarz oceniam 10/10. Na koniec dodaję jeszcze plusy i minusy. Polecam!

Moje urodziny są 2 lutego ;D


MACIE JUŻ KALENDARZ? PODOBA WAM SIĘ?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka