20.12.2014

[RECENZJA] - Długopis "Violetta" z końcówką touch!

A więc dzisiaj wracając z harcerstwa, w moim pokoju na mini stoliczku leżała koperta. Bez namysłu, przeczytałam, że odbiorcą jestem ja a adresatem Disney. Szybko otworzyłam paczuszkę, i moim oczom ukazał się długopis "Violetta" z końcówką touch! Długopis jak na początek wywarł na mnie miłe zaskoczenie. Zapraszam do przeczytania recenzji :)


Na sam początek, zaznaczam, że długopis nie jest z moim imieniem tyko napisem "I love Violetta". Bez dłuższego zastanowienia, otworzyłam pudełeczko w którym znajdował się długopis. Jego wygląd był ładny, w fioletowych barwach. Gadżet od razu wypróbowałam na notatniku, a następnie na telefonie. Powiem szczerze, że jest to fajne rozwiązanie "dwa w jednym" - długopis, a przy okazji końcówka touch :) Na poniższym zdjęciu przedstawiam wam jak pisze owy produkt.

Tusz jest niebieski :)


Teraz przechodzę już do specjalnej części długopisu, czyli do końcówki touch. Na telefonie dotykowym sprawdza się idealnie! Końcówka nie zostawia ani zamazów, ani rys. Na pewno ten gadżecik przyda się w zimowy czas, i nie tylko. Czasami, mam (jak pewnie wy wszyscy) dosyć zostawionych odcisków na ekranie. A dzięki artykułowi wszystko zostanie na "porządku dziennym". Szczerze za całość produkt, oceniam 10/10 :) Przy okazji dodaję, że długopis zakupić można w sklepie "SMYK" za około 10 zł. Dziękuję Disney za otrzymany produkt.


JAK PODOBA SIĘ WAM RECENZJA I DŁUGOPIS? MOŻE JUŻ GO MACIE?

2 komentarze :

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka