18.12.2014

[POZNAJCIE GWIAZDY DISNEYA] - Olivia Holt

Olivia Hastings Holt, to od dziecka urodzona aktorka i piosenkarka. Młoda dziewczyna, świetnie się wybiła, zwłaszcza dzięki serialowi "Z kopyta", który emitowany jest na kanale Disney XD, gdzie odgrywała rolę Kim Crawford. Jednak w ostatnim czasie, najbardziej kojarzona jest z serialu "To nie ja", gdzie gra główną role. Rozwińcie posta, a dowiecie się więcej o Olivii!




Olivia Holt - urodziła się piątego sierpnia 1997 roku, w Germantown  w stanie Tennessee. Jej rodzicami są Mark i Kim Holt. Olivia ma starszą siostrę Toll, oraz młodszego brata Cade'a. Panna Holt nie jest znana tylko z seriali, ale i także z reklam. Między innymi wystąpiła w reklamie Hasbro, firmy Mattel oraz reklamowała lalki Bratz. Jej kariera rozkręciła się w 2011 roku, gdzie tak jak już wspomniałam zagrała w serialu "Z kopyta", jednak aktorka zrezygnowała z roli przy czwartym sezonie, by móc zagrać w nowym serialu "To nie ja".


CIEKAWOSTKI 

  • Niedawno dziewczyna podpisała kontrakt z Hoolywood Records!
  • Według starych informacji  Opiekuje się dwoma yorkami - pieskiem o imieniu Diesel i suczką Sout.
  • Zagrała w filmie "Dziewczyna kontra potwór". 

źródło: wikipedia.pl


LUBICIE OLIVIĘ? KTÓRA ROLA Z JEJ UDZIAŁEM BYŁA NAJLEPSZA?

2 komentarze :

  1. Nwm:) Ładna jest! :*
    Mila♡
    +zapraszam, moj blog: swiatdisneyapl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje mi jej troche w serialu z kopyta ale to nie ja to fajniejszy serial 😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka