21.12.2014

[POZNAJCIE GWIAZDY DISNEYA] - Debby Ryan

Deborah Ann Ryan, to młoda amerykańska aktorka i piosenkarka. Dziewczyna, dorobiła się kariery w większej mierze, dzięki serialowi "Jessie" który od paru lat emitowany jest na kanale Disney Channel. Aktualnie aktorka, znana jest praktycznie na całym świecie. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o Debby to rozwińcie posta!


Debby Ryan - urodziła się 13 maja 1993 roku w Huntsville, Alabama. Jej rodzicami są Missy i John Ryan. Ma starszego brata Chase'a, który jest gitarzystą i wokalistą. A jeżeli chodzi o jej zawód, to zanim odgrywała rolę Jessie Presccott, to grała rolę Bailey Pickett w serialu "Nie ma to jak statek", na Disney Channel. Oczywiście tak jak już wspominałam panna Ryan jest również piosenkarką, i ma już na prawdę duże sukcesy. Na przykład, dnia 3 lipca 2011 ukazał się singiel pt. "We ended right" nagrany wspólnie z bratem Debby Chasem Ryanem oraz Chadem Hivelyem.


CIEKAWOSTKI 
  • 10 stycznia 2012 roku, Debby odwiedziła naszą stolicę (Warszawę), w celu promowania serialu "Jessie". Po mieście, oprowadzali ją aktorzy z serialu "Do dzwonka Cafe". 
  • Wystąpiła w programie "Kawa czy herbata". 
  •  Jej ulubionymi gatunkami muzycznymi są jazz, country, pop i indie z odrobiną alternative rock.
źródło: wikipedia.pl

LUBICIE DEBBY? CZEGOŚ O NIEJ NIE WIEDZIELIŚCIE? 

5 komentarzy :

  1. Ser, nie wiedziałam o niej dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tak jak ja :) znaczy wiedziałam, że była w Warszawie ale, nie że lubi np. Jezz :D
      Buźki Andzik

      Usuń
  2. Nie wiedziałam,że była w Warszawie ;-O Ździwko ;-O (LOL~nadal mam otwartą szczękę ;-P).
    Lubię Debby!

    Teczka12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D wpisz sobie w yotubw Debby Ryan Warszawa i powinno ci wyjść :)
      Buźki Ania :-*

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka