11.12.2014

Post organizacyjny by Claudia

Witajcie w mini poście organizacyjnym z mojej strony.Jak wiecie od kilku tygodni jestem redaktorką tu na blogu ,,Moc seriali Disney i Violetty,,.Przez ten czas nie napisałam dużo postów dlatego ,że mam strasznie dużo nauki (jestem w 2 klasie gimnazjum ,to chyba najtrudniejsza klasa).Postaram się pisać tak często jak tylko będę mogła.I mam do was pytanie.Czy chcielibyście jakąś recenzję gadżetów z Violetty np perfumów albo czegoś innego?Jeżeli tak piszcie w komentarzach!
Już niedługo mam dla was niespodziankę szykujcie się!
ABY ZREALIZOWAĆ NIESPODZIANKĘ JEST POTRZEBNA WASZA AKTYWNOŚĆ!
PS W komentarzu możecie napisać jakie posty byście chcieli.

2 komentarze :

  1. Tak, napiszcie recenzje<3 Aktywność, aktywnośc, nom jestem ii....? Jestem AKTYWNA! :D Chcemy...? Czy my coś chcemy? Wszystko jest super, kurczaki!!!! xD xD xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczaki xd hehe, to specjalnie dla was - wyczekujcie 24 - 15 grudnia ode mnie niespodzianka wygląd na fioletowo !! taki jak chcieliście xD ale nie robiony przeze mnie bo mi nie wychodzi haha.
      Buźki Andzik ;*

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka