15.12.2014

Pomysły na Disneyowskie prezenty! - CZ. 3

Ho Ho Ho - jeszcze tylko cztery dni męczącej szkoły a potem długo wyczekiwane święta! Niektórzy wyjeżdżają do rodziny, a niektórzy zostają u siebie ... Osobiście ja nie mogę się doczekać, siedzenia przy pięknie wystrojonej choince, dwunastu dań, wyśmienitej ryby i kompotu ze suszonych śliwek :) Jak już się pewnie domyśliliście, dzisiaj znowu wracam z serią postów o tytule "Pomysły na Disneyowskie prezenty". Zapraszam do posta!


1.Koc Myszka Miki i Minnie
Nie wiem jak wy, ale ja jestem strasznym zmarzluchem. Lubię w tak chłodne wieczory, posiedzieć sobie z kubkiem herbaty, przykryć się cieplutkim kocem. Więc jako pierwszą rzecz proponuje wam koc z Home&You za 99,00 zł. 


2. Podkładka z Kubusiem Puchatkiem
Jedna cecha która mnie wyróżnia to "niezdarstwo". Nie będę tu już wspominać o zepsutej drukarce, czy też zatopionym telefonie w zupie przeze mnie :D Na pewno na mojej liście znajdzie się podkładka, żebym nic nie wylała ... Home&You, cena 15,00 zł.


3. Sekretnik Violetta 3
I już na koniec proponuję wam coś, co na pewno już znacie. Mianowice jest to sekretnik z trzeciego sezonu serialu "Violetta". Ja już go mam, i szczerze go polecam. Taka książka, może stać się najlepszym naszym przyjacielem. Empik, cena 24,99 zł. 


CHCIELIBYŚCIE COŚ? PODOBAŁ WAM SIĘ POST?




5 komentarzy :

  1. Super, nwm chyba nic nie dostane tylko kase na laptopa:) i gitate:)
    Mila♡
    Sz.P.P
    Ps. Zapraszam! http://panipasquarelli.blogspot.com/2014/12/opowiadanie-prolog-i-postacie_15.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest twoim zdaniem nic? Nie no, sorry, ja nawet tyle nie dostanę i jestem szczęsliwa, że będę coś miała ♥

      Usuń
  2. Kubuś puchatek najlepszy i tani ♥ Aczkolwiek powiem, że bardzo mało, szczególnie, że zrobiłaś króciutkie opisiki. Wiem, że często się czepiam, ale jak już piszesz posta, to zrób to porządnie a nie na odwal, w dodatku ostatnie zdj jest niewyraźne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja tego nie robię na "odwal się". Zawsze do takich postów się przykładam :)
      Ania

      Usuń
  3. kocyk z myszkami *__* uwielbiam takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka