02.12.2014

Możesz być jak ... Tini Stoessel! - Ubrania

Tak jak już mówiłam, blog rusza od dziś pełną parą! Wprowadzamy nowy profesjonalny wygląd, zasady i nowe serie postów. Jedną z nich jest seria "Możesz być jak ...". Dzięki takim postom upodobnisz się do swojej idolki. Zapraszam do czytania :)

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Buty - platformy 
Znakiem rozpoznawalnym Martiny nie są tylko tatuaże o bardzo ładnej treści, ale i również buty typu "platformy". Jest to taki typ obuwia, który ma bardzo wysoką podeszwę lub obcas. Moim zdaniem Tini niszczy sobie stopy, ale to jej wybór. 

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bardzo podobne buty znaleźć możecie na stronie butyk (klik) za 99 zł (promocja). Niestety nie mają zapięć takich jak ma Tinita na powyższym zdjęciu, ale to już jest szczegół :)



2. Ubrania - jedna stylizacja
Martina preferuje w luźnych t - shirtach, getrach czy też rurkach. Ja przedstawiam wam jedną ze stylizacji, również podaję linki do ubrań podobnych ze zdjęć.



1. Koszula 
Luźną koszulę w odcieniu krem - biały, możecie zakupić na stronie top secret za jedyne 89, 99 zł. Myślę, że koszula jest lekka i możecie ją nosić do każdej okazji.

koszula długi rękaw  biała  - TKL0199 koszula długi rękaw - TROLL - Odzieżowy sklep internetowy TOP SECRET

2. Sweter
Luźny, gruby i ciepły - to jest najważniejsze. Znalazłam identyczny sweter za 49,90 zł w sklepie c&a. Sweter tani więc czemu by nie kupić, nie? ;)

Sklep internetowy C&A | Sweter rozpinany, kolor:  ciemnozielony | Dobra jakość w niskiej cenie

Jak podoba wam się post?
Robić takich więcej?

7 komentarzy :

  1. Super post, fajnie, że je robicie, bo na pewno wiele osób chce się upodobnić do Martiny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Bardzo mi miło :*
      Pozdrawiam serdecznie Ania (Andzik)

      Usuń
  2. Super! Komentujemy, komentujemy! :) Powidzenia w dalszym blogowaniu i komentarzy życzę;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :* Dziękuje! Nawet nie wiecie jak się cieszę że komentujecie :)
      Serdecznie pozdrawiam - Ania (Andzik)

      Usuń
  3. To co zawsze mi się w stylu Tini podoba - platformy!! ♥ szukam dla siebie ale chyba jestem zbyt wybredna bo jeszcze nie widziałam stacjonarnie takich które by mnie zadowoliły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czego tylko 3 części ubrania ,jakby było trudno znaleź więcej ciuchów -,- ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka