25.12.2014

Disneyowskich świąt!

Kochani, z okazji świąt chciałabym wam złożyć życzenia. Chciałabym, aby wasze marzenia sie spełniły, byście mogli uczestniczyć na "Violetcie Live", byście zawsze uśmiechnięci byli i na pieniądze nie patrzyli. Życze wam niesamowitych prezentów, niespodzianek od Św. Mikołaja i wszystkiego czego zapragniecie :)

ZA CAŁĄ REDAKCJĘ SKŁADAMY WAM "WESOŁYCH ŚWIĄT"! 

 
 

Ja dostałam dużo prezentów, które mi się spodobały ale liczę na wasze opinie na temat waszych prezentów. Wszytskie komentarze opublikuje w bardzo magicznym poście ;)

2 komentarze :

  1. Hej, fajny i ciekawy post.
    Dziękuję (my:D) za życzenia, nawzajem! :)
    Ja dostałam coś, czego sięmnie spodziewałam. A mianowicie laptop! Bardzooo się ucieszyłam i piszczałam z radości. Dostałam także tablicę korkową z IKEI, zestaw so malowania, dwie ekstra bluzki, sweteremk i 120 zł. Najważniejsze i najfajniejsze z tych prezentów to laptop i nowy pokój! (O którym nie wspominałam:) ) Tablica korokowa przyda się tam idealnie! :)
    Pozdrawiam, Wesołych Świąt, Mila!

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc ja dostałam tak:

    1. Kalendarz ścienny z Violetty, który recenzowałaś kiedyś. Jest on po prostu moim niezbędnikiem w roku szkolnym. Zapisuję tam naprawdę wszystko!
    2. Gra "Mistrz Słowa". Tak do końca to jeszcze nie rozkminiłam o co w niej chodzi. Natomiast jest to coś podobnego jak Scrabble. Będzie idealna na długie, zimowe wieczory.
    3. Torebka z kotkiem z H&M. Ma ona przesłodkie uszka, oczka i nosek. Jest prześliczna.
    4. Książka "Magiczne Drzewo" autorstwa Andrzeja Maleszki. Koleżanka powiedziała mi, że jest prześwietna. Przeczytamy, zobaczymy.
    5. Słodycze, mnóstwo słodyczy. To obowiązkowo, oczywiście!
    6. Kubek z empika z napisem "Czy to nie jest złe kochać mężczyznę zrobionego z piernika?". Napis jest po angielsku. Oprócz tego widnieje na nim Ciastek ze Shreka.
    7. Telefon LG L Fino. To prezent, z którego jestem najbardziej zadowolona. Uwielbiam go. Dostałam do niego też fioletową obudowę.
    8. Pieniądze, żebym sama mogła sobie coś kupić.

    To by było na tyle. Pozdrawiam, Aniu! c:

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka