17.12.2014

Czyżby nowa dziara Tini?

 Wśród  Tinistas i Vlovers wybuchło zamieszanie dzięki zdjęciu, które Martina udostępniła na swoim instagramie. Czyżby 17-letnia Martina Stoessel zrobiła sobie czwartą dziarę?


Powyższe zdjęcie jest powodem do niepokoju.
Wasz niepokój o dziewczynę jest zbędny gdyż to nie jest prawdziwy tatuaż.
Ulubienica nastolatek odpisała na twitterze jednej z fanek, która się jej o to zapytała, że to tylko RYSUNEK!

Co wy sądzicie na ten temat?
Czy to nowy tatuaż czy faktycznie rysunek?

5 komentarzy :

  1. też się nad tym zastanawiałam, ale.. podobają mi sie dziary i nie robi mi różnicy czy Tini je będzie miała czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ma ochote niech robi, mnie to nie przeszkadza :) byle z rozsądkiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam że to prawdziwy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tinita odpowiedziała jednej z fanek na tt ,że to rysunek :P

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka