09.11.2014

Za co kochamy "Violettę"? :)

Otóż ze zbliżającym się 3 sezonem "Violetty", dzisiaj Julka dodała świetnego posta przypominającego :) Ja jednakże piszę posta na temat "Za co kochamy "Violettę"?". No właśnie ... Za co ją kochamy? więcej w rozwinięciu!




1. Fabuła - za czy przeciw ?
Tutaj niestety przynajmniej u mnie są duże wahania. Fabuła ogólnie sama w sobie jest fajna, ale po prostu nudna. W każdym sezonie powtarza się ta sama historia "Violetta jest z Leonem, pozna nowego chłopaka, i ma problemy z tatą". Normalnie to samo, co nie? 
Więc tutaj niestety daje przeciw!


2. Postacie - za czy przeciw ?
Serial "Violetta" głównie opowiada o muzyce, miłości i pasji, ale również i o przyjaźni która łączy wiele osób. Postacie w serialu bardzo mi się podobają. Są ciekawe i intrygujące (zwłaszcza Ludmiła). Co prawda niektóre są fałszywe (mowie o Ludmile), ale próbują się poprawić. 
Więc tutaj na stówkę daje za!



3. Muzyka - za czy przeciw ?
Bardzo dużym atutem serialu, jednakże jest muzyka czyli piosenki. Maja w sobie powera, moc. Przy nich po prostu nie da się, nie wstać i nie zacząć śpiewać i tańczyć :) Osobiście najbardziej lubię "On Beat", "Gira mi cancion", "Voy por ti" i wiele, wiele więcej!
A więc jestem za!


Razem - podsumowując! 
"Violetta" to wspaniałe postacie i wspaniała muzyka! Jednakże moim zdaniem wspaniała nie jest fabuła :( Tak jak już mówiłam, scenariusz lubi się powtarzać .. Ale tak czy siak, "Violetta" to super serial! 
Niech zostanie w naszych sercach V - lovers!

Niezwłocznie napiszcie czy zgadzacie się ze mną! 
Macie inne zdanie? 
Napiszcie swoją opinię!

1 komentarz :

  1. SUPER PODSUMOWANIE :D
    Już niemogę się doczekać V3!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka