09.11.2014

[ Wywiad ] - China Anne McClain - Lepszy model za kulisami!

Kochani, dzisiaj przygotowałam dla was wywiad z Chiną Anną McClain, którą możecie znać głównie z serialu "Nadzdolni" i "Lepszy Model". 
Chiną Anne McClain opowiada o jej fantastycznym nowym filmie „Lepszy model”. 
Zapraszam do przeczytania!



Wywiad dostarczony od Disney! Kopiowanie surowo zabronione!

Film opowiada o tworzeniu idealnego chłopaka… Kto jest najbardziej perfekcyjnym facetem we wszechświecie?
Wiesz co? Z różnych powodów podobają mi się różni chłopcy. Największą słabość mam do One Direction. Są wspaniali i kocham ich wszystkich. Ostatnio zaczęłam odczuwać słabość do pewnych ludzi, ze względu na ich umiejętności aktorskie i talent – np. do Brada Pitta, czy Jareda Leta. To wspaniali aktorzy, no i są również przystojni.

Co najbardziej podoba Ci się w One Direction?
Od zawsze wariuję na punkcie One Direction! Są wspaniali i niezwykle utalentowani. Kto ich nie lubi? Oni są najlepsi. 

Jak trafiłaś do „Lepszego modelu”?
Przez lata pracowałam z Disneyem nad „Nadzdolnymi”, więc firma skontaktowała się ze mną, aby sprawdzić, co bym powiedziała na taką rolę. Odbyłam kilka prób z Kelli Berglund, która gra Gabby – moją najlepszą przyjaciółkę, i poradziłyśmy sobie naprawdę dobrze. Myślę, że ludzie z Disneya zobaczyli, jak bardzo polubiłyśmy się na próbach i postanowili nas obie zaangażować do tego filmu. Resztę już znacie!

Gdzie był kręcony film?
Film kręciliśmy w Toronto, co było super. Uwielbiam Toronto! To taki mini-Nowy Jork, bo tyle jest tam do roboty. Wystarczy pójść ulicą odbiegającą od naszego hotelu, a napotkasz wiele świetnych centrów handlowych i mnóstwo fantastycznych miejsc. 

Jak często chodzisz do sklepów w Toronto?
O, mój Boże, na zakupy chodzę codziennie, jeśli tylko udaje mi się wyjść z pracy wystarczająco wcześnie! Wracam do domu i mówię: „Ekhm, mamo! Chcesz pójść na zakupy?” Zazwyczaj odpowiada: „Tak, pewnie. Chodźmy”. I zawsze idziemy. 

Co jeszcze robiłaś w chwilach wolnych od pracy? 
Pomiędzy nagrywaniem scen, jeden z naszych kolegów z planu, posiadający gitarę – Noah, zwykł grać. Słuchaliśmy go i śpiewaliśmy razem z nim. Często też chodziliśmy zjeść coś do ciężarówki z jedzeniem, gdzie serwują same pyszności. 

Czy na planie robiliście sobie nawzajem kawały? 
Nie byliśmy szczególnie „żartobliwym” zespołem na planie „Lepszy model”, ale już wcześniej wycinano mi kawały. W „Nadzdolnych” Jake Short cały czas robił sobie ze mnie jaja. Śmieszny z niego gość!

Nie było więc żadnych żartów w Toronto?
Dużo się nawzajem straszyliśmy. Czy to się zalicza do żartów? Wybiegaliśmy zza rogu krzycząc „buu!”. Wiele razy straszyliśmy się na planie! 

Mieliście fajną przyczepę na planie?
Przyczepy były fantastyczne! Miały w sobie wszystko. Ale było też wiele innych miejsc do przesiadywania na planie. Kręciliśmy dużo scen w szkole, więc każdy mógł wyluzować w różnych częściach budynku. To było super. 

Co najbardziej zachwyca Cię w „Lepszym modelu”?
Podoba mi się to, że film jest naprawdę dynamiczny i śmieszny. Będzie stanowił rozrywkę zarówno dla chłopców jak i dziewczyn. Każdy znajdzie w nim coś dla siebie. 

I w końcu…dlaczego powinniśmy oglądać ten film w Disney Channel?
Ponieważ jest świetny! „Lepszy model” to naprawdę rozrywkowy film i ogromna frajda do oglądania. Nie mogę się doczekać, aż wszyscy go zobaczą…

Jak podobał się wam wywiad?
Lubicie Chinę? 

1 komentarz :

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka