11.11.2014

Urodziny w stylu Myszki Miki!

Z okazji urodzin Myszki Miki i Minnie, na naszym blogu regularnie pojawiać się będą posty powiązane z owymi Myszkami. Dzisiaj, przedstawiam wam przepis na udane przyjęcie urodzinowe w stylu Myszek :) Zapraszam do rozwinięcia!

1. Zaproszenie
Zaproszenie jest bardzo ważne. Ale po co wydawać pieniądze, jak można je zrobić samemu? Mój pomysł: 

ZAPROSZENIE NA PRZYJĘCIE URODZINOWE

Co Nam będzie potrzebne:


  • Nożyczki
  • Pisaki, kolory: czarny, fioletowy oraz szary (lub inny zamiennik tego koloru)
  • Biała i różowa kartka
  • Klej
  • Kreatywność : D
Instrukcja:

  1. Z różowej kartki wycinamy kwadrat, średniej wielkości
  2. Gdy już wycięliście, to zaokrąglacie nożyczkami rogi
  3. Następnie bierzemy białą kartkę, i wycinamy z niej trochę większy niż różowy kwadrat
  4. Również zaokrąglamy rogi, i różową kartkę przyklejamy na białą, dzięki czemu mamy świetny efekt
  5. Gdy już mamy przyklejone kartki, piszemy treść zaproszenia, przykład:
Mam zaszczyt zaprosić 
MINNIE
na moje przyjęcie urodzinowe, które odbędzie się
3.07.14 r.
o godzinie 17:00
w moim domu na ul. Myszkowej Minnie 2

6. U góry po bokach malujemy trzy groszki, każdy innym kolorem: fioletowym, szarym oraz czarnym
7. Możemy namalować baloniki, i co tam uważacie, a na odwrocie buzię i uszy Minnie, a na środku buzi liczbę (wiek), który będziemy kończyć
I GOTOWE 

MOJE ZAPROSZENIE WYSZŁO TAK:

2. Miejsce - dekoracje 
Na pewno miejsce w którym będzie przygotowywane przyjęcie, musi być ozdobione dekoracjami. Więc najpierw zaczniemy od chorągiewek z wizerunkiem Myszki : )
Jak zrobić samemu? 
Wytnijcie z papieru (dowolny kolor) kształt chorągiewki i namalujcie Mikiego :) Potem weźcie nitkę lub taśmę, i chorągiewki poprzyklejajcie w wybrane przez was miejsce.


Ten baner składa się z kilkunastu chorągiewek i zawieszony prezentuje się fantastycznie!
Potem następnie, zrób pierwsze wrażenie na gościach, zakładając na swoich drzwiach wielki plakat.
Jak zrobić samemu? 
Weźcie dużą kartkę i pomalujcie na niej różne napisy typu "moje ... urodziny". 


The party is here! And Mickey is here too!

Nie zapomnijcie o higienie! Zaopatrzcie się w kubeczki, talerzyki i chusteczki!
Jak zrobić samemu? 
Kupcie białe kubki itd., pomalujcie je na jeden kolor a następnie dorysujcie wizerunek Myszki Miki :) Łatwe, co nie? 

Zrelaksowany Mickey doskonale bawi się na zabawie

I ostatnią dekoracją będą balony "uszy". Są to balony z buzią i wielkimi uszami Mikiego. Świetnie się prezentują. 
Jak zrobić samemu? 
Kupcie zwykłe czarne balony, a na nich narysujcie twarz Mikiego! 

Miki ze swoimi wielkimi uszami jest super!

3. Jedzenie - przekąski 
Oczywiście czym by była impreza bez przekąsek? No właśnie! Przygotujcie tort urodzinowy, tematyczne ciasteczka i babeczki. Prosto je zrobicie! 
Jak zrobić samemu? 
Kupcie babeczki i doklejcie do nich z ciasta np. uszy.
mniami

te spodenki :)

mniam :)

4. Najważniejsza jest zabawa z przyjaciółmi! 
Pamiętajcie, że urodziny to także super zabawa! Zaopatrzcie się  w wielką piniatę, z której wyskakują cukierki. Przygotujcie trąbki, z których możecie dmuchać. 
Jak zrobić samemu? 
Mam dla was łatwy sposób na zrobienie piniaty. Potrzeba tylko worka materiałowego i cukierków. Uchwyty worka zawieście na wybranym przez ciebie miejscu, wsyp do "piniaty" cukierki i gotowe!

Zabawny i żywiołowy Goofy zachęca do trąbienia ;)


Mickey Pinata

zdjęcia pochodzą z pinterest.com !

Ode mnie ... 
Pamiętajcie że to również wy możecie coś sami z siebie wymyślic. Pamiętajcie, że ważna ejst kreatywność. Podane pomysły możecie troszkę udoskonalić. Mam nadzieję, że skorzystacie z porad. Do zobaczenia w następnym urodzinowym poście!

Skorzystacie? 
Lubicie Myszki? 
Macie swoje pomysły? 
Życzę miłej zabawy!

13 komentarzy :

  1. Super! :D Kiedy wyniki konkursu? :D Plooose - odpisz

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyniki najprawdopodobniej jutro lub w czwartek :) aktualnie oceniam pracę :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i pozdrawiam! Nie mogę się doczekać. Ile osób się zgłosiło?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co :) około 15. Jest bardzo ciężki wybór. Czemu wy musicie mieć aż takie zdolnośći? XD
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pierwdziele, nie jestem dzidziusiem. Będą się ze mnie śmiać, ja mam 12 lat, potem po szkole będą plotki: Ej,. ta dziewczyna ogląda bajki dla dzieci! I nikt więcej nie przyjdzie na moje urodziny. Poza tym, sama wiem, ze jestem duża, i chyba wszyscy którzy czytają tego bloga maja z 10 lat, a to już najwyższy czas na normalne przyjęcie. Ostatnio na takim byłam gdy mój kumpel kończył 7 lat -,- A tak propo, to ta twoja redaktorka nowa nic nie pisze -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochany Anonimie!
    Jeśli nie chcesz, nie rób takiego przyjęcia. Ania podała tylko przykład. Są nawet 15 latki, a nawet 20 latki, które lubią Myszkę Mikki. I ty, mając 12 lat mówisz, że jesteś "za stara na takie rzeczy, i że nie jesteś dzidziusiem". Co do redaktorki, rozpoczęła się szkoła i nie każdy ma tyle czasu, żeby pisać na blogu.
    Pozdrawiam -
    ~Julia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimku! Blog jest o Disney, a Miki jest najważniejszą postacią. Wiec wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. WASZ BLOG JEST BEZNADZIEJNY

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam 18 i nigdy nie będę się wstydzić myszek Disneya XD to kultowe postacie, część mojego dzieciństwa dlaczego miałabym się ich wstydzić? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tu jest dobry przykład że nie trzeba się wstydzić tego co się lubi <333 Po prostu każdy i w każdym wieku może lubić Miki :)
      Ania

      Usuń
  10. Ale urodziny? Będą się ze mnie śmiać. Skoro nowa redaktorka w og ole nie ma czasu (bo nic nie dodała) to po co się zgłaszać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no czemu? To jest twój wybór i twoje życie. Nie będą mieli prawa się z Cb śmiać :) Po zatym to ty urządzasz przyjęcie a nie twoi koledzy.
      Ania

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka