30.11.2014

[ŚWIĘTA] - Pomysły na Disneyowskie prezenty! CZ. 1


Nadchodzi czas na, który czeka na całym świecie wiele, wiele dzieci. Czyli również my ... Święta to czas, kiedy z rodziną siedzimy przy jednym stole, zajadając pyszny barszcz z uszkami czy też żurek. Również jak tradycja mówi, w święta dzieci powinny zostać obdarowane prezentami :) Dzisiaj chcę wam dać parę pomysłów na Disneyowskie (czyli również fioletowe) prezenty! Zapraszam.


1. Pościel z myszką Miki i Minnie 
Na mojej liście prezentów, na pewno znajdzie się ten punkt. Mowa tutaj o wspaniałej pościeli z myszkami - Miki i Minnie. Taką pościel możecie znaleźć nawet w sklepie online na stronie Home&You za 139,00 - 169, 000 zł. 




2. Płyta "Gira Mi Cancion"
Płyta ta dość niedawno weszła na półki sklepów. Jest ona dosyć droga, ponieważ kosztuje aż 40 zł! Ale teraz strona smyk.pl oferuje album w cenie za jedyne 39,99 zł. Jest to świetna okazja, więc powinno to się u was znaleźć na liście :)
klik

Gira Mi Canción - Violetta

3. Biografia "Po prostu Tini"!
Na tą książkę, wyczekiwało tysiące V-lovers w Polsce. Mowa tu oczywiście o wspaniałej biografii Martiny Stoessel p.t. "Po prostu Tini". Ja sama chcę to dostać, więc mam nadzieję, że Mikołaj spełni moje marzenie.
klik

Po prostu Tini. Stoessel Martina. Autobiografia - Stoessel Alejandro

Jak podoba się wam ta seria? A co wy chcecie dostać?

4 komentarze :

  1. Nie pogardziłabym prezentem w postaci Giry i Po prostu Tini <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała wszystko !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę dostać to wszystko<33 Szczególnie Po prostu Tini♥
    Czekam na next, część 2!! ;**
    Mila♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka