29.11.2014

[Seria postów świątecznych] Pomysły na fioletowe prezenty


Święta.....czyżby za wcześnie o nich myśleć?Otóż nie!Dlatego ,że wiele z was odlicza już do świat i ma swoją listę świątecznych życzeń.Za dwa tygodnie mikołajki i tu zaczyna się problem Co kupić koleżance z klasy? lub sami nie wiecie co chcecie dostać.Jeżeli nie macie pomysłu na prezent może ja was zainspiruję?Zapraszam do rozwinięcia posta....

Od razu mówię zakaz kopiowania zdjęć i treści posta zdjęcia są prywatne a treść posta pisane przeze mnie Tinistas-Vlovers!Kopiując zdjęcia lub treść poniesiecie wszelkie konsekwencje prawne.

Pomysł na fioletowy prezent....

Szóstego grudnia dzieci zostają obdarowywane różnymi zabawkami , drobiazgami i SŁODYCZAMI.Dzisiaj właśnie pomysł na prezent z fioletowymi słodkościami.Bo które dziecko nie lubi słodyczy?

 Fioletowe słodycze...

W Polsce nie ma ich za wiele ale się takie znalazły...więc co znajdzie się w takiej paczce?

Kalendarz Adwentowy :

Kalendarz można kupić w sieci sklepów netto w cenie 4,99.



Fioletowy Napój

Wieloowocowy napój można kupić w biedronce w cenie 2,49 zł.


Jajko niespodzianka :

Od czwartku (20.11) dostępne w sieci sklepów biedronka w cenie 4,99(2 sztuki) również w sieci sklepów smyk w cenie 4,99 (1).Powiem wam ,że kupiłam to z ciekawości i szkoda wydać na to tylko kasę.W jajku można znaleźć jedno malutkie ciasteczko , lub (tutaj zależy jak natraficie) breloczek , breloczek do kluczy , gumkę do mazania , naklejkę i obrazek 3D do tego w każdym jajku naklejka.


Babeczki :

Od września dostępne w biedronce w cenie 5,49.Są przepyszne!



Podsumowanie :

Myślę ,że osoba ,która kocha serial Violetta a nigdy nie próbowała powyższych słodyczy na pewno by się ucieszyła.Mam nadzieję ,że moja propozycja prezentu się wam podoba.Taki prezentem można obdarować kogoś nie tylko z okazji świat ale także np Urodzin , Imienin.

Podoba się wam moja propozycja prezentu?Chcecie więcej postów z serii świątecznej?

7 komentarzy :

  1. Podoba mi się to jak piszecie posty :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam ,że jest aż tyle rzeczy do jedzenia z Vilu.Dostałam kalendarz aby móc odliczać do świąt.Ale do biedronki żadko kiedy chodzę i poproszę o babeczki lub picie na Mikołaja.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post!Chcę wiecej postów z tej serii!

    OdpowiedzUsuń
  4. supeeerrrrrrrrrrrr!Poproszę o to wszystko mamę na mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobisz receznję np kalendarza?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jajka i picia. ~~Martyna S.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle wspaniale! Spisałyście się medal! I na 6+ z plusem! ;**
    Mila♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka