27.11.2014

[RECENZJA] - Piżama z "Violettą"!

W poniedziałek jak na szpilkach, czkałam na przesyłkę od Disney. Oczywiście paczka doszła a jej zawartość bardzo mile mnie zaskoczyła. Dzisiaj chcę wam zrecenzować jedną z rzeczy które dostałam. Mowa tu o piżamie z "Violettą". Zapraszam!

Wygląd 
Ogólnie sam wygląd bardzo zachęca do założenia na siebie piżamy. Biała góra którą zdobią zdjęcia promocyjne z serialu, ma długie rękawy. Oczywiście bluzkę zdobią różne dodatki takie jak: różowe "ciapki", napisy opisujące Violettę i serca. Moje zdanie jest takie, ze w tak ładnej piżamie można spokojnie i przyjemnie spać :)

Plusy

  • Piżama jest długa, co za tym idzie ciepła.
  • Jest bardzo wygodna, jest lekka i delikatna.
Minusy 
  • Niestety mam jeden minusik, otóż spodnie są na mnie za duże, a bluzka za mała.
W użytku ... 
Oczywiście, nie mogłam się jak to ja, powstrzymać od szybkiego założenia "wdzianka". Szybko się przebrałam i słuchając do późna muzyki leżałam sobie już w nowej całkiem innej niż wszystkie, piżamie. Piżama jest ciepła, zakrywa cała ciało, jest idealna na zimne i chłodne wieczory jak te ... Co nie?


Opinia 
Piżama jest na prawdę świetna, jest estetycznie wykonana, dodatki o których już wspomniałam, sprawiają że ubranie jest lepsze. Myślę, że każda V - lovers powinna mieć w swojej szafie tak wspaniałą piżamkę ... Jestem z tego produktu zadowolona na 100 % i oceniam go na 6. 
Chciałabym podziękować Disney za ten podarunek, który sprawił na mojej twarzy szeroki uśmiech ;)


Uwaga! Piżamę można zakupić na tej stronie internetowej. 

Jak podoba się wam piżama? Może już ją macie? Za niedługo następne recenzje. 

8 komentarzy :

  1. Mogłabyś wstawić więcej zdjęć i napisać bardziej pochlebna recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Pochlebną? Nie będe przecież pisac kodu seryjnego czy też że na metce są ptaszki :) Co do zdjęć, wiele razy mówiono nam byśmy nie dodawali właśnie zdjęć z kazej strony profuktu tylko rcazej jak ja używamy -,-
      Ania

      Usuń
  2. 1. Mam taką samą poduszkę :D
    2. Napisałaś, że jesteś bardzo zadowolona i oceniłaś go na 6? Trochę dziwne...
    + Gdzie kupiłaś poduszkę (a raczej poszewkę na poduszkę, tzn. ja mam poszewkę, może ty całą poduszkę xDD)? Bo ja w biedronce xDD + Rodzice ci pozwalają publikować się w sieci? xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej.
      1. To fajnie :D
      2. Wiem, trochę to dziwne nie? xD
      3. W Biedronce (nie poduszkę tylko samą poszewkę)
      + tak, nie mają nic przeciwko, sami mi zaproponowali że zrobią ki fotkę :)

      Usuń
  3. Jak to wyczekiwałas na paczkę od Disneya ? Oni Ci to przesłali za darmo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak za darmo :) a wyczekiwałam ją dlatego iż pisali bloggerom że coś nam prześlą :)
      Ania

      Usuń
  4. Fajna ta piżama i super recenzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piżama zgadzam się jest fajna :) dziękuję.
      Ania

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka