12.11.2014

[ RECENZJA ] - Karty do wirtualnej zabawy "Violetta"

Kochani! Dzisiaj, dzięki uprzejmości i współpracy z The Walt Disney Company Polska mam szansę zrecenzować aplikację i karty do wirtualnej zabawy "Violetta".
Pamiętajcie, recenzja to tylko i wyłącznie moje zdanie i moja opinia. 
Zapraszam do recenzji! 



Każda saszetka ma 5 kart. Każda z pięciu kart ma inne możliwości. Możliwości jest wiele : przymierzalnia, wycinanka, testy i video. Ogólnie, zabawa jest bardzo długa :) 

Aplikacja 
Na sam początek ocenię aplikację, która powiem szczerze zrobiła na mnie miłe wrażenie. Menu jak i inne dodatki miały bardzo ładny "violettowy" wygląd. Jeden minus aplikacji jest taki, że karty nie chcą wogóle się wczytywać, i trzeba samemu przepisywać kod z karty. Ale to już pikuś. 
Aplikacja jest darmowa, można ją pobrać na tableta lub smartfona który ma program "Android" i "IOS". 


Mini instrukcja 
Najpierw instalujemy aplikację, co trochę nam zajmie (mnie zajęło tak z pół godziny). Gdy macie już zainstalowaną aplikację, to następnie otwórzcie ją i cierpliwie czekajcie aż wam się załaduję. Za pierwszym razem, gra ładuję się około 10 minut, za drugim włączeniem około minutę. Następnie, klikamy dodaj kartę, i dodajemy ją. Potem wystarczy wybrać kategorię, a resztę już zobaczycie! 



Karty 
Karty są wykonanie bardzo estetycznie, na każdej z nich jest jedna bądź więcej postaci. Każda z kart, jest podpisana swoim kodem, numerkiem oraz "logiem". Tak jak już wspomniałam, jedynym minusem kart, je
st to, że przynajmniej ja i oraz jeszcze inna osoba, mamy problemy z dodaniem kart. Oto wszystkie zabawy w które możecie zagrać :


1. karaoke - tam możecie śpiewać, jest podany tekst i podkładana muzyka. Można śpiewać samemu, ale także z danym bohaterem. 
2. układny taneczne - W tej zabawie, pewna pani uczy nas różnorodnych układów tanecznych do piosenek z "Violetty". Ja już potańczyłam za wszystkie czasy, a wy? 
3. uroda - opis urody jednej postaci 
4. przymierzalnia - Chcecie wyglądać jak Violetta, ale nie wiecie jak? Jeżeli tak, to ta zakładka jest dla was!
5. wycinanka - tam możecie stworzyć "pocztówki" na których wybrać można zdjęcia promocyjne które ułożyć można w wybrany sposób. 
6. video - tam można obejrzeć fragmenty serialu 
7. testy - Chcecie sprawdzić jaką macie wiedzę na temat serialu? Załadujcie karty, i powodzenia w quizie! 



3. Resumując ... :) 
Podsumowując, karty i aplikacja są świetną formą zabawy. Powiem wam szczerze, że najbardziej podoba mi się kategoria "opis bohatera" oraz "układy taneczne". Są to dwa moje żywioły. Uwielbiam czytać i kocham tańczyć. Aplikacja i karty są super! Polecam. 

Za nadesłany produkt dziękuję Disney! 

Jak podoba się wam recenzja? 
Macie aplikację? 
Zbieracie karty? 

2 komentarze :

  1. Mam album i 6 opakowań kart. Mogę wiedzieć kiedy napisałaś do Dc o wynikach i kiedy na twoje oko będą wyniki? Tak szczerze.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam wczoraj o około 23 :) Szczerze? w piątek a nawet najbardziej prawdopodobne że w poniedziałek :(
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka