10.11.2014

[Post Powitalny] Klaudia mówi cześć Vlovers


Witajcie! Tak to ja nowa redaktorka na blogu Moc seriali Disneya i Violetty.Na razie jestem na okresie próbnym.Opowiem wam co nieco o sobie.Po więcej informacji zapraszam do rozwinięcia posta ...



Jak tu się znalazłam ?

Postanowiłam napisać zgłoszenie na nabór.I tak o to jestem :D

Coś o mnie ...

Więc mam na imię Klaudia.Jestem z Dolnośląska z niewielkiego miasta.Mam naście lat.Lubię śpiewać a raczej wyć , bo śpiewaniem tego nie można nazwać.Bardzo lubię język hiszpański , dzięki Violettcie zaczęłam się go uczyć.Więcej na mój temat nie będę się rozpisywać jak będziecie chcieli się dowiedzieć o mnie więcej to zrobię może tag , albo jakiś post z faktami o mnie jak Andzik pozwoli :D

Co chciałabym wprowadzić na bloga ...

Chciałabym aby była miła atmosfera.Do tego chciałabym wprowadzić małą serię postów ,które myślę ,że wam się powinny spodobać.Na razie pozostanie to moją tajemnicą ...

Mam nadzieje ,że mnie polubicie a moje posty przypadną wam do gustu.

Macie jakieś specjalne życzenia co do serii postów?Czekam na wasze opinie w komentarzach ...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka