10.11.2014

[Nowa redaktorka] Poznajcie mnie!


Jak wiecie jakiś czas temu poinformowano was o moim dołączeniu do redakcji:) Ja niestety dopiero teraz dodaję wpis, bo musiałam się czegoś nauczyć:D Czegoś o mnie dowiecie się w rozwinięciu!
A więc co by wam tu napisać:
Mam na imię Kasia, mam 14 lat i chodzę do klasy 2 gimnazjum. Moim ulubionym serialem jest ,,Violetta". Jeśli chodzi o piosenkę nie mam ulubionej, a o parę to Leonetta oczywiście. Mój ulubiony kolor to niebieski:) . Pochodzę z województwa Śląskiego.Mam 3 rodzeństwa( dwóch braci i jedną siostrę). Obecnie chodzę do 2 gimnazjum.Mój ulubiony sport to siatkówka. W szkole mój numer to 5, który też jest moją szczęśliwą cyfrą. Moimi najlepszymi przyjaciółkami są Ewelina i Karolina. 
Urodziłam się pod koniec lipca 2000 roku.
Jestem jedną z tysięcy V-lovers w Polsce. 

Mam dla was jeszcze kilka fotek:)




















Znajdziecie mnie tutaj:
Mój ask

Pozdrawiam i do zobaczenia w kolejnym wpisie!!<3

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka