03.11.2014

Justyna Bojczuk - kiedy w Violetcie3?

Od kiedy polscy fani "Violetty" dowiedzieli się o roli Justyny Bojczuk w trzecim sezonie owej produkcji, było wiele zamieszania i pytań. Ale chyba jedno najbardziej ciekawiło. W którym odcinku wystąpi Justyna? Disney postanowił zdradzić bloggerom co i jak. I dzisiaj chcę wam wszystko powiedzieć. Zapraszam!

UPRASZA SIĘ O NIE KOPIOWANIE ZDJĘCIA!
ZOSTAŁO ONE DOSTARCZONE TYLKO DLA BLOGGERÓW DISNEYA!

A więc nie chcę was trzymać w niepotrzebnej niepewności i powiem wam, że polska aktorka i piosenkarka Justyna Bojczuk w ostatnim sezonie "Violetty" wystąpi jako Matylda w ... 

UPRASZA SIĘ O NIE KOPIOWANIE! 
ZDJĘCIE PRZEZNACZONE TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA BLOGGERÓW DISNEYA!

Więc moje zdanie jest takie, że trochę jestem zdziwiona że dopiero w tak późnym odcinku wystąpi. Ale i tak czy siak bardzo się cieszę. Mam nadzieję, że zrobiłam dla was niespodziankę :) 


A WY CIESZYCIE SIĘ? JESTEŚCIE ZADOWOLENI? SPODZIEWALIŚCIE SIĘ?
ZOSTAWCIE TU SWOJĄ OPINIĘ!

3 komentarze :

  1. Jeju, jak super, nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, za późno, zdecydowanie za późno. I jeszcze będą przerwy między odcinkami. Bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uważam że jest to za późno :( No ale cóż my mozemy poradzić? Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka