22.11.2014

[Dziewczyna poznaje świat] - Poznajemy przepis na babeczki!

Od niedawna "Dziewczyna poznaje świat", a ja już wczorajszym chłodnym wieczorem poznałam przepis na nieziemskie babeczki z płatkami czekolady. Jeżeli znam przepis, to czemu bym miała się z wami nim nie podzielić, nieprawdaż? Zapraszam do rozwinięcia!Miłej Lektury!

Poznajemy przepis na babeczki!

Składniki
1. Pudełko firmy "GELLWE"  z mieszankami do babeczek - plus foremki
2. Jedno jajko 
3. 100 ml wody 
4. 100 ml oleju

Uwaga! Powinno wyjść 12 babeczek! 

Przepis - krok po kroku 
1. Na początek przygotowujemy sobie foremki, rozkładamy je na blachę
2. Do miski wsypujemy z pudełka większą zawartość mieszaniny 
3. Do miszaniny dodajemy rozbite jajko, 100 ml wody i oleju. 
4. Przez około 1 minutę naszą "ciapkę" miksujemy na najwyższych obrotach, aż do uzyskania gładkiej konsystencji 
5. Wymiksowaną mieszanką przelewamy do każdej foremki 
6. Wypełnione ciastem babeczki wkładamy do wcześniej rozgrzanego piekarnika
7. Babeczki pieczemy 15-20 min. w temperaturze 170 stopni Celsjusza

Tak wyszły moje babeczki :


Moim zdaniem ... 
Moim zdaniem babeczki wyszły znakomicie, w smaku były bardzo dobre. Choć pierwszy raz piekłam takowe babeczki, na prawdę się przy nich dobrze bawiłam. Na tak zimnie wieczory jak te, takie "ciasteczka" smakują najlepiej ... 


Zrobicie babeczki? Podobał się wam przepis?

1 komentarz :

  1. Oo narobiłaś mi ochoty na babeczki :D w ramach odstresowania przed próbną maturką chyba sobie dzisiaj upiekę *__*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka