23.11.2014

[DZIEWCZYNA POZNAJE ŚWIAT] - Dekoracje w stylu Mayi i Riley!

Poznawanie samej siebie wcale nie jest łatwe. Siebie możemy poznać po wyglądzie, charakterze, stylu oraz ... wyboru dekoracji! Nawet taka drobnostka, może świadczyć jakie motywy lubimy. No właśnie ... Ja już wiem, ze moje ulubione dekoracje, to takie które mają "żywy" wygląd. Zapraszam do rozwinięcia! Miłej lektury! 


1. Papierowa litera - zmieniona na "drewnianą" literę!
Będąc w Empiku, natknęłam się na bardzo tanie papierowe litery. Ja wybrałam literę "A", która rozpoczyna moje imię. Pomyślałam, że z papierowej litery, mogę zrobić coś więcej. W rezultacie kupiłam literę i pomalowałam ją na biało zwykłą farbką. Efekt? Efekt jest taki, że teraz litera ma wygląd "drewnianego" dodatku. Taka literka, spodobała by się Mayi. Zobaczcie!


2. Zwykły plastikowy słoik - zmieniony na słoik wypełniony pachnącymi świecami
Od paru dni widziałam, jak w jednej z moich domowych szafek "wala" się słoik, kokarda i parę świeczuszek. Pojawiła się w mojej głowie myśl ... Nudny słoik zmienię na słoik ze świeczkami. Też tak uczyniłam. Słoik owinęłam żółtą kokardką, a do słoiczka wrzuciłam do pełna pachnące świeczki. Efekt? Efekt, był taki, że zrozumiałam jak można zrobić coś samemu pięknego! 


3. Może nie wykonane samemu, ale jest :) Czyli "żywe" opakowanie na chusteczki!
Hmm ... Może nie ja to zrobiłam, ale jest? Jest. O co chodzi? Otóż kiedyś byłam w Rossmanie i natknęłam się na bardzo "żywo" wyglądające pudełko z chusteczkami higienicznymi. Czemu by nie kupić sobie czegoś prawie "żywego"? Taka ozdoba na pewno spodobała się by Riley, która kocha kwiatowy motyw :)


Moim zdaniem ... 
Myślę, że Riley i Maya które cały poznają świat, na pewno również znają już siebie na tyle dobrze by również wiedzieć jaki preferują styl i motywem Mam nadzieję, ze moje pomysły wam się spodobają. 

Wykorzystacie coś? Jak podobają się wam pomysły? Co jest w tylu Riley a co w stylu Mayi?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka