15.11.2014

Dzień z Minnie i Mikim!

Z okazji że dzisiaj jest luźniejszy dzień, ponieważ jest sobota co oznacza weekend, przychodzę do was z typowo rozrywkowym postem, w którym "bawić" się będziemy z Minnie i Mikim :) Zapraszam wszystkich do rozwinięcia!




1. Do kogo ten prezent należy? 
Święta Bożego Narodzenia to czas spędzony z rodziną i przyjaciółmi. Również Święta, tak jak tradycja mówi oznaczają podarunki czyli w skrócie prezenty. Również i przyjaciele Mikiego dostali i rozdali prezenty.
Czy odgadniesz który należy do Mikiego, a który do Minnie?
Mała podpowiedź: dla Mikiego coś dużego, a dla Minnie coś mniejszego!


2. Gdzie jest Miki? 
Duże zdjęcie, mały Miki, gdzie on jest? No właśnie ... wytężcie wzrok i umysł i poszukajcie. Znaleźliście już? Ja tak! Pamiętajcie Miki jest wielką postacią, i może być praktycznie wszędzie. 
Mała podpowiedź: Miki nie jest ukryty na choince, ale obok na ...


3. Kokarda z włosów w stylu Minnie :)
Na pewno nie raz i nie dwa, pragnęłaś choć trochę upodobnić się do swojej ulubienicy. Ostatnio zajmowaliśmy się stylizacjami i paznokciami. Teraz przyszedł czas na fryzurę. Przedstawiam wam jak zrobić kokardę z włosów. Sami zobaczcie: 


4. Mój kreatywny pomysł + zza kulis 
Ale co tam! Jak iść na całość, to iść na całość! Najpierw ja pobawiłam się w stylistkę i wyczarowałam stylizację w stylu Minnie, a potem moja "fotografka" (czyli Julka - moja siostra) porobiła mi parę fotek. Oczywiście, parę udanych i nieudanych. Dodaje zdjęcia + jedno zdjęcie zza kulis. 
Na zdjęciu charakterystyczna czerwona spódnica. 

spódnica - / bluzka - Smyk / bransoletka - magazyn "Violetta" / uśmiech - już tak mam 

Pobawicie się trochę?
Jak podoba się wam stylizacja? 
Pamiętajcie  -zostawcie komentarz! 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka