06.11.2014

[ BRAVO ] - Bravo o serialach Disneya!

Ostatnio zakupując gazetę "Bravo", napotkałam się na mini reklamę serialu "Dziewczyna poznaje świat" oraz serialu "Violetta". Dzisiaj chcę wam przedstawić zdjęcia z gazety :) Mam nadzieję, że się wam spodoba.

VIOLETTA 3 - PŁYTA "GIRA MI CANCION"
Masz ochotę na relaks przy dźwiękach swojej ulubionej muzyki? Można już kupić nowy album Violetty "Gira Mi Cancion". Znajdziesz na nim zupełnie nowe, doskonałe piosenki, z trzeciej serii. Violetta i jej przyjaciela ze słynnego Studia 21 jak zwykle nas uwiodą (...)

fotka: 


"DZIEWCZYNA POZNAJE ŚWIAT" - NOWY SERIAL DISNEYA
Tutaj pojawił się tylko plakat, ale ja za niedługo przedstawię wam wywiad z głównymi bohaterkami :) Ale i tak plakat, jest ładny, sama powieszę go na ścianie.

fotka:



JAK PODOBAŁ WAM SIĘ POST?
KTÓRY SERIAL LUBICIE BARDZIEJ?
CIESZYCIE SIĘ NA NOWY SERIAL (DZIEWCZYNA POZNAJE ŚWIAT) I NA ALBUM VIOLETTA?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka