25.10.2014

Organizacja pracy bloga

Kochani, dzisiaj przychodzę do was z postem "organizacyjnym". Jest to post poświęcony pracy bloga. Przedstawiona zostanie stała redakcja bloga itp. Zapraszam! 

1. Praca bloga
Otóż w ostatnim czasie tak na prawdę nikt nie jest aktywny na blogu jak i asku. Dlaczego? Nauka, szkoła, nauka i jeszcze raz szkoła. I tyle w temacie. Więc w związku z tym apeluję do wszystkich redaktorek (t.j Natalia i Julia), proszę bądźcie aktywne. 

2. Stała redakcja bloga
No właśnie. nie wiem co się dzieje z naszymi redaktorkami. 
1. Julia - dodaje posty i jest przynajmniej aktywna. Pisze ciekawe posty. Jej praca jest naprawdę świetna!
2. Natalia - dodaje świetne posty. Jednakże bardzo rzadko dodaje wpisy. Proszę Natalię o kontakt ze mną!
3. Zuzia (graficzka) - nie jest już w redakcji! Odeszła! Dziękuję jej za pracę na blogu. 
4. Gosia Ferro - jej posty leżą od około miesiąca w roboczych. Ja nawet nie wiem czy ona chce pisać czy nie. Nie rozumiem jej zachowania wobec nas. Czy to takie trudne napisać mi na maila - nie mam czasu i nie mogę dodawać codziennie postów albo odchodzę mam naukę i szkołę? Gosia na razie jest wstrzymana (nie może dodawać postów). Proszę Gosię o kontakt ze mną!


 Disney Channel PL

1 komentarz :

  1. Mam nadzieje, że z upływem czasu przyzwycaicie się do nowych obowiązków (chodzi mi o szkołę)
    Mam podobnie mnie też to męcczy xD\
    Na poprawę humoru SZKOŁĄ SZKOŁĄ wersja 10 h :D
    https://www.youtube.com/watch?v=IwyIG3Kq2os#t=47

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka