21.10.2014

Gira Mi Canción już dostępna w sprzedaży!

Już za 3 tygodnie obejrzymy pierwsze odcinki 3, najbardziej emocjonującego sezonu "Violetty". We Włoszech, Argentynie już od dawna można kupić płytę z piosenkami z owego sezonu. Dziś płyta zawitała do nas! Możecie kupić ją już dziś!

LISTA UTWORÓW:
1. En Gira
2. Amor En El Aire
3. Supercreativa
4. Encender Nuestra Luz
5. Ser Quien Soy
6. Quiero
7. Rescata mi corazón
8. Aprendi a Decir Adiós
9. Descubri
10. Underneath It All
11. A mi Lado
12. Friends 'Till The End
Niestety, jak pewnie zauważyliście nie będzie "Queen Of The Dance Floor". Dlaczego? Nie wiadomo. Latynosi na swojej płycie mieli tę piosenkę, Włosi natomiast już nie. My także nie będziemy jej mieli. Mówi się trudno.
Będzie kosztować ona ok. 40 złotych. Ja jeszcze nie wiem, czy ją kupie, ale jeśli już to poproszę ją na święta. Niestety, przez te wakacje wydałam prawie całą zawartość mojej skarbonki. Ale jeśli uda mi się uzbierać, to z wielką chęcią ją zakupię! A Wy?
Kupicie "Gira Mi Canción", czy może tak jak ja poczekacie do gwiazdki? A może już ją posiadacie? Jakie wrażenia?

1 komentarz :

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka