22.10.2014

"Blog Kulinarny Angie" - już na DC

Kochani, niedawno na kanale Disney Channel w Polsce, wystartował nowy serial "Blog Kulinarny Angie". Program w prawdziwej wersji jest włoski, jednakże został on przetłumaczony i zdubbingowany na język polski. Serial prowadzi serialowa Angie (z Violetty) - czyli Clara Alonso. Więcej w rozwinięciu, zapraszam ;)



Tak pisze Angie na blogu:
(tłumaczenie wykonałam ja, jednakże musiałam je troszkę zmienić by trzymało się kupy)

Witajcie!
Dziś jestem bardzo podekscytowana, w rzeczywistości, wygrywając wszystkie obawy które miałam, ale w końcu otworzyłam blog poświęcony recepturom i przepisom.  Chcę podzielić się z wami wszystkimi emocjami, które dają mi tę podróż w świat kuchni i nie mogę się doczekać, aby dostać wiele waszych zaleceń i uwag. Polecam zaglądać tu codziennie, by śledzić nowe przepisy.

Emisja
Program emitowany jest od poniedziałku do piątku tylko na kanale Disney Channel w godzinach: 9.50, 11.00, 12.30, 15.45 i 21.30. Jednakże Disney będzie sprawdzał o której porze jest najwięcej V - lovers oglądających owy program. Jeżeli ja bym miała wybierać, to program by było o 12.30 i o 15.45 :)



Odcinki już są! 
Jeżeli dokładnie śledzicie kanał DC to zapewne wiecie że dzisiaj już był czwarty odcinek tego mini serialu. Poniżej podaje wam linki gdzie za darmo możecie obejrzeć odcinki.

Odcinki (linki)

1 odcinek
2 odcinek
3 odcinek
4 odcinek

Moje wrażenia po jednym odcinku ;)
Jakie są moje wrażenia po jednym odcinku? Program mi się bardzo spodobał. Jest prowadzony z energią, pasją i werwą. A Angie jest bardzo zabawna i trochę "nieogarnięta" co mi się podoba (nie wiem czemu).
Program jest super!



Jak podobał się wam program? Oglądacie? Przydatny?

6 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi się ten program!
    Dzięki za linki, bo obejrzałam
    tylko pierwszy odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA OGLADALAM JUZ 100 ODCINKOW I SO FAJNE A ZROBILAM 50 CIASTECZEK

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy program

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Angie jestem twoja fankom oraz Wioletty. Bardzo się przydaje twój blog. Zrobiłam tulipany z pomidorów. Wyszły fajnie i bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam przepisy z jej serialu a najlepszy był z własnorecznie robionymi lodami owocowymi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka