10.05.2014

Akcja - rzekoma anoreksja Tini

Najpierw zapoznajmy się z tym o czym będę pisała, a post dotyczy rzekomej anoreksji Tini.
Anoreksja - zaburzenie odżywiania polegające na celowej utracie wagi wywołanej i podtrzymywanej przez osobę chorą

źródło: http://pl.wikipedia.org/

Jednym słowem: osoba chorująca na anoreksje traci wagę, i chudnie.
* Moje zdanie *
Porównajmy te dwa obrazki, nie wiem jak wy, ale ja widzę ogromną różnicę. Na gołe oko widać że Tini nie jest taka chuda jak dziewczyna która choruję na anoreksję. Każdy może być chudszy, ale nie znaczy to że od razu musi mieć anoreksję.

 
* Artykuły na temat rzekomej anoreksji Tini *
Pewne gazety (nawet polskie) pisały o rzekomej anoreksji martiny Stoessel! Ale nawet portale internetowe (także polskie) pisały artykuły na temat anoreksji dziewczyny.

* Co sądzi Tini? *
Tini wiele razy zabierała głos w tej sprawie, mówiła że nie jest leczona. Że po prostu jest chuda tak samo jak jej rodzina.

* Akcja *
Martina Stoessel nie zostawiła tak tej sprawy, rozpoczęła kampanię. Jest także akcja w której poparli ją rodzina, przyjaciele, fani i obsada "Violetty".Do akcji z obsady "Violetty" dołączyli się: Ruggero Pasquarelli, Jorge Blanco, Valeria Baroni, Clara Alonso i Lodovica Comello.

* Fani Tini - poprzyjmy ją i się przyłączmy! *
My też możemy ją poprzeć w akcji, wystarczy opublikować tweet z dopiskiem #NoAlBullyngMediatico.

Przyłączmy się!

4 komentarze :

  1. Violetta jest modelką na serio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi o tym nie wiadomo, że Violetta jest modelką. Bardzo dziękuje za komentarz. :)

      Usuń
  2. jak morzna nie wiedzieć że viola jest modelką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nic mi o tym nie wiadomo, nie słyszałam, tylko jak podajże (jak ja widziałam) na jednej stronie tak pisze. Raczej to prawda, więc z góry przepraszam. Mój błąd.
      Dziękuję za komentarz, przepraszam i pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka