28.04.2014

Modowe nowinki

W dzisiejszych modowych nowinkach przedstawię Wam strój Martiny podczas konferencji prasowej Juntada Tinista - więcej informacji KLIK .

Ogółem : Tini ma na sobie białe rurki (rurki - obcisłe spodnie) , czarny podkoszulek lub bluzka, czarna marynarka w czerwone plamki i biało-czarne buty na obcasie. Rzucająca się rzecz : mocna czerwona szminka.

Rurki-jest to rodzaj obcisłych spodni w przypadku Tini, obcisłe jeansy.
Martina założyła białe rurki, podobne znalazłam na www.zalando.pl


Cena: 189,00 zł
Kup: KLIK
Czarna bluzka Tini to dodatek do marynarki, nietrudno było znaleźć ten dodatek.
Bawełniana bluzka Yaya 092030
Cena:79.00 zł
Kup:KLIK

Z marynarką było ciężej więc znalazłam tylko taką, czerwoną wykonaną z dżerseju.
Cena: 129.90 zł
Kup: KLIK



Tini wybiera duże czarno-białe platformy, ciężko było znaleźć podobne. Więc znalazłam myślę dość tak podobne jakie nosi Martina.
Cena 315.00 zł
Kup:KLIK

Mam nadzieję że pomogłam :) .

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka