22.04.2014

Kartka z pamiętnika Violetty


Wrócą wspomnienia ?                                                          22.04.2014 rok

Ostatnio jeszcze pisałam że tęsknie za Leonem a kilka dni później jestem dziewczyną Diego.Jestem szczęśliwa,radosna i kocham Diego.Ale w Studiu mamy wymyślić w parach układ choreograficzny.Ja jestem w parze z Leonem i nie jestem zadowolona.Ale Diego pocieszał mnie że nic się miedzy nami nie zmieni,ale ja byłam pełna obaw.Boję się że wspomnienia gdy byłam z Leonem wrócą i zanim się obejrzę znowu się zakocham.Ale nie !Tak nie będzie,muszę pomyśleć że jest mi dobrze z Diego a Leon to przeszłość.Oczywiście nie mogę o nim zapomnieć cały czas piszę o nim chyba w samych pozytywach.Było nam tak dobrze i nie wiem kiedy zaczęło się to wszystko.Ni wiem co mam myśleć,jakby nie było Leon był częścią mojego życia,ale teraz to Diego nią jest.Muszę myśleć o mnie i o Diego!

6 komentarzy :

  1. Fajne
    Zapraszam:) viola2polonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Violetta kocha Leon cz Diego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viola nie wiem czy kocha Diego, bo tak naprawdę dalej nie może zapomnieć o Leonie. Ale Violetta jeszcze w tym sezonie na koniec wróci do Leona. Bardzo dziękuję za
      komentarz. :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja tak samo:)
      Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka