30.03.2014

Klub VioleTini



Postanowiłam zrobić na blogu taki klub VioleTini do którego każdy może dołączyć.A po co robię taki klub,zaraz wytłumaczę.

  • Możecie na moją skrzynkę wysyłać wasze prace plastyczne oraz prace pisemne
  • Możecie przysyłać zrobione przez was prace np.na Paincie
  • Będziecie mogli pokazać wasze gadżety 
VioleTini to klub szczególnie kreatywny na którym także ja będę dodawać różne prace.W nim będziecie mogli pokazać swoje prace, wystarczy że wyślecie na moją skrzynkę swoją pracę.Ten kto chcę swoją pracę nie musi się podpisywać może być jako Anonimowy.Ale fajniej by było gdybyście się podpisali bo bym przynajmniej wiedziała czy praca na pewno jest dla mnie na blog.Wszystkie prace będą pokazywane w poście pt."VioleTini".W komentarzach proszę żebyście pisali że wysłaliście pracę żebym o tym wiedziała.

Dziękuję.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz. Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiemy. Macie sugestie lub propozycje? Poczytamy! :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka